Super Bygg Service Lund - fastighetsförvaltning
Du kan maila din felanmälan dygnet runt.
Ärendet får ej vara akut, se mer info nedan!

till formulär felanmälan -->
Super Bygg Service Lund - fastighetsförvaltning

tar emot din felanmälan, frågor om service lägenhet/fastighet och frågor kring kabeltv/fiber:
Tel: 046 - 30 44 50
(knappval 2)

Kl 08.00 - 09.00 måndag - fredag (helgfri vardag)

Övrig tid telefonsvarare, men glöm inte att lämna ditt namn och telefonnummer så någon av fastighetsskötarna kan kontakta dig! Vid akut arbete på fältet måste fastighetsskötarna ibland lämna telefonen obemannad under telefontiden. Lämna gärna ditt meddelande på telefonsvararen, så blir du kontaktad så snart det finns möjlighet.

OBS! GLÖM INTE lämna namn och det telefonnummer du nås på under dagtid!

När ditt ärende tagits emot försöker fastighetsskötarna åtgärda felet så snart som möjligt. Akuta ärenden behandlas först. Hur lång tid det tar innan åtgärd görs beror på omfattningen och vad felet är. Ibland behövs det t ex beställas reservdelar från leverantörer innan felet kan lagas.
 

JOUR Felanmälan
Tel: 046 - 30 44 50
(knappval 3) 
Kontakta jouren om ditt ärende är så akut att det inte kan vänta till ordinarie telefontid.

Jouren ska endast kontaktas efter ordinarie telefontid vid akuta händelser (ex brand, översvämning) som akut ärende räknas inte droppande kranar eller liknande.

Vid utryckning på helger som visar sig inte vara ett akut ärende kan du bli debiterad för detta.

Har du blivt utelåst ska du ringa låsmästare.
 

Vi ber er att inte ringa Super Bygg Service Lund/fastighetsförvaltning i ärenden som gäller hyresadministration eller ekonomi!