Felanmälan

  • Om du hyr lokal, skriv kontraktsinnehavarens namn....
  • Numret ska skrivas i en följd och med endast siffror!
    Ange INTE bokstäver, använd inte mellanslag.
    EJ HELLER tecken som t ex:
    - * / % &
  • adress där fel uppstått
  • Förklara med några ord vad felanmälan avser...
  • (max 50 MB)

Har du inte blivit kontaktad inom sju arbetsdagar, vänligen ring oss:
Super Bygg Service, tel 046 30 44 50 (knappval 2)
telefontid: månd - torsd, kl 8-9 (helgfri vardag)
Efter telefontiden kan du lämna meddelande på telefonsvararen dygnet runt, vi hör av oss så snart vi kan under vår ordinarie arbetstid.
Du kan även skicka ett nytt mail.
OBS! Ärende via mail får inte vara akut!
För akuta ärenden, se mer info hemsidan www.superbygg.se /felanmälan/


Vid akut arbete på fältet kan telefonen behöva lämnas obemannad under telefontiden. Tala gärna in ett meddelande så ringer fastighetsskötaren upp dig så fort tillfälle ges.
OBS! När du talar in ditt meddelande,
glöm inte uppge
NAMN och TELEFONNUMMER
Med vänlig hälsning
Fastighetsskötarna
Super Bygg Service i Lund AB

För er som har sopsortering i fastigheten: matavfallspåsar beställer ni av fastighetsskötarna