Super Bygg Service Lund Fastighetsförvaltning

Du kan skicka in din service/felanmälan dygnet runt.
Ärendet får dock ej vara akut, se mer info nedan!


Klicka här för att komma till formuläret för service/felanmälan /►

Super Bygg Service Lund - fastighetsförvaltning

tar emot din service/felanmälan, svarar på frågor om:
- underhåll lägenhet/fastighet
- kabeltv/fiber
Fastighetsförvaltningen tar också emot beställning av nycklar
Tel: 046 - 30 44 50
(knappval 2)

Kl 08.00 - 09.00 måndag - fredag (helgfri vardag)

Övrig tid telefonsvarare, men glöm inte att lämna ditt namn och telefonnummer så någon av fastighetsskötarna kan kontakta dig!
Vid akut arbete på fältet måste fastighetsskötarna ibland lämna telefonen obemannad under telefontiden. Lämna gärna ditt meddelande på telefonsvararen, så blir du kontaktad så snart det finns möjlighet.


OBS! GLÖM INTE lämna namn och det telefonnummer du nås på under dagtid!

När ditt ärende tagits emot försöker fastighetsskötarna åtgärda felet så snart som möjligt.
Akuta ärenden behandlas först. 
Hur lång tid det tar innan åtgärd görs beror på omfattningen och vad felet är. Ibland behövs det t ex beställas reservdelar från leverantörer innan felet kan lagas.

 

JOUR 
Tel: 046 - 30 44 50
(knappval 3) 
Kontakta jouren om ditt ärende är så akut att det inte kan vänta till ordinarie telefontid.

Jouren ska endast kontaktas efter ordinarie telefontid vid akuta händelser (ex brand, översvämning) som akut ärende räknas inte droppande kranar eller liknande.

Vid utryckning på helger som visar sig inte vara ett akut ärende kan du bli debiterad för detta.

Har du blivt utelåst ska du ringa låsmästare.
Vi använder oss av Securitas för fastighetsjour och störningsproblem.
Securitas tar emot ärenden vardagar mellan kl 16.00 - 07.00 och
lördag / söndag / helger dygnet runt.


Vi ber er att inte kontakta Super Bygg Service Lund i ärenden som gäller hyresadministration eller ekonomi►!